• Facebook

Nieuw logo Bokbierfestival

Al sinds 2007 ontwerpt Eudokia Internet & Design ieder jaar een nieuw logo voor het Bokbierfestival in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Ook dit jaar is er weer een nieuw logo ontworpen voor het bokbierfestival 2014 dat gehouden zal worden van 24 t/m 26 oktober. Naast het ontwerp van het logo zullen wij ook weer zorgen voor interactieve presentaties op de grote schermen.

logo bokbierfestival 2014


tramreclame Polikliniek de Blaak

De tramreclame voor Polikliniek de Blaak is ook gereed. De tram is dit weekend al gespot op de Coolsingel in Rotterdam. 

 

Binnenkort hopen we betere foto's te kunnen laten zien.

tramreclame rotterdam   

 

logo op tram


nieuwe vormgeving webshop

De webshop van de Ideeenbusshop.nl heeft een nieuwe vormgeving. De uitstraling moest zowel zakelijker als vriendelijker ogen. De site richt zich vooral op de kantoorsector.

 


Webteksten voor PTP Transport

In opdracht van Multisant hebben wij de teksten voor de nieuwe website van PTP Transport geschreven. De boodschap moest kort en bondig maar wel compleet worden overgebracht. Het ontwerp en de uitwerking van de website is door Multisant gemaakt.


Mobiel vriendelijke website

Mobiel vriendelijke website


Onlangs hebben we samen met de mannen van Multisant de website van Polikliniek de Blaak mobiel vriendelijk gemaakt. 

Waarom mobiel vriendelijk? Ten eerste omdat de traditionele website gemaakt is voor beeldschermen op desktop formaat(PC). Op een mobiele telefoon wordt de gehele site enorm verkleind zodat het allemaal in het scherm past. Om een menu knop in te kunnen drukken moet de bezoeker flink inzoomen en dat maakt het navigeren niet gemakkelijk.

Ten tweede heeft dat gebruikersgemak van internetbezoekers op mobiel invloed op de manier waarop Google de relevantie van een internetsite beoordeelt. Mobiel internetverkeer is inmiddels een aanzienlijk deel van het totale internetgebruik. Als een bezoeker met een smartphone op een niet mobielvriendelijke website terecht komt is de kans groot dat deze site direct wordt weggeklikt. Google registreert alle mensen die direct wegklikken in de vorm van bouncepercentages. Per zoekwoord worden deze bouncepercentages bijgehouden. Hoe meer mensen direct afhaken op een website hoe minder relevant de website door Google beoordeeld wordt op het betreffende zoekwoord. Dat heeft uiteindelijk weer invloed op hoe hoog de website in de zoekresultaten terecht komt.


mobielvriendelijjke responsive webbsite