• Facebook

Evenementen

Eudokia Internet & Design verzorgt communicatie voorafgaand aan en op evenementen. De meest flexibele manier om met bezoekers van een evenement te communiceren is via (grote) beeldschermen. De beeldschermen kunnen ingezet worden met verschillende doelen. Bezoekers kunnen ermee worden ge├»nformeerd maar u kunt ze ook gebruiken voor afleiding als er gewacht moet worden. Tenslotte kunt u de beeldschermen ook gebruiken om reclamezendtijd te verkopen aan adverteerders.  Vrijwel elk evenement heeft bezoekers met specifieke interesse en dat is voor adverteerders iets waard.

 

communicatie bij evenementen beeldschermen rotterdam

 

voorbeeld case: Bokbierfesival Amsterdam

Het Bokbierfestival is het grootste bierfestival in Nederland. Zo'n 10.000 bierliefhebbers bezoeken jaarlijks het evenement in de Beurs van Berlage in Amsterdam. De organisatie van het Bokbierfestival heeft ons sinds 2007 jaarlijks de opdracht gegeven om een manier te ontwikkelen om met het publiek te communiceren via beeldschermen. Naast het verstrekken van informatie moeten de beeldschermen ook worden gebruikt voor entertainment. Ieder jaar wordt er een standaard videostramien gemaakt waarin de boodschap flexibel kan worden aangepast. Daarnaast zorgen we voor interactie met de inzet van social media en digitale inzending van foto's en berichten.

Heeft u interesse? Neem daan contact met ons op per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per telefoon 010 - 4660272.