• Facebook

Organisatie van informatieavond over lipoedeem

Voor Polikliniek de Blaak hebben wij opnieuw een informatieavond mogen organiseren over lipoedeem. Deze keer koos de kliniek voor een locatie in het oosten van het land. Eudokia Internet & Design heeft de gehele organisatie verzorgd. Als locatie hebben we gekozen voor Van der Valk Hotel Duiven vanwege de goede bereikbaarheid en parkeermogelijkheden. 

Voorafgaand aan de informatieavond hebben wij door middel van Facebook en Instagram bekendheid gegeven aan het evenement. Daarnaast hebben we beroepsverenigingen zoals die voor de huisartsen, huidtherapeuten en fysiotherapeuten aangeschreven met het verzoek dit onder de leden bekend te maken. Dit is ook gebeurt en dat heeft geresulteerd in een uitverkochte zaal van 100 bezoekers.

De catering is door het hotel verzorgd. Het drukwerk, de presentaities en de techniek is door Eudokia verzorgd en natuurlijk stond er een kartonnen brievenbus klaar voor de patiënten die een afspraak wilde maken. 

Na afloop waren zowel de artsen van de kliniek als de bezoekers zeer tevreden over de organisatie. De kliniek heeft Eudokia verzocht om voor september 2019 op zoek te gaan naar een nieuwe locatie in Nederland voor de volgende informatiebijeenkomst.

 

infoavond duiven

foto: Stefan Schot, eigenaar van Eudokia Internet & Design staat voor een volle zaal in Duiven.

 

Evenement: Informatieavond over lipoedeem

Locatie: Duiven (nabij Arnhem)

Aantal bezoekers: Uitverkocht (100 bezoekers)


restyle website Lyceum Kralingen

Lyceum Kralingen was toe aan een nieuwe uitstraling. Buro Tank uit Rotterdam heeft een nieuw logo ontworpen en ook de daarbij horende huisstijl. Eudokia Internet & Design heeft vervolgens de oude website van Lyceum Kralingen veranderd in de nieuwe uitstraling. De samenwerking tussen Lyceum Kralingen, Buro Tank en Eudokia Internet & Design heeft geleid tot de nieuwe website: Lyceum Kralingen

 

lyceum kralingen


Schot Internet & Design wordt Eudokia Internet & Design

Schot Internet & Design is in 2012 opgericht en sindsdien hebben vele klanten hun weg gevonden naar ons bedrijf. De locatie aan het Eudokiaplein is daarbij van groot belang geweest. In 2016 hebben we besloten de naam te wijzigen van Schot Internet & Design naar Eudokia Internet & Design. De naam Schot Internet & Design wekt door de familienaam te veel de indruk dat het om een kleine eenmanszaak gaat terwijl we al jaren met meerdere collega's aan projecten werken. 

De kwalitiet van onze projecten die u van Schot Internet & Design gewend was blijft natuurlijk net zo goed onder de nieuwe naam. Wij zien iedereen daarom graag terug bij Eudokia Internet & Design.

 


Bekendheid geven aan ziektebeeld

Voor Polikliniek de Blaak hebben wij een bewustwordingscamagne verzorgd voor de aandoening lipoedeem. 

De opdracht:

Lipoedeem is nog een onbekende aandoening waar veel mensen last van hebben. Ook in de medische wereld is de aandoening nog weinig bekend waardoor de diagnose niet altijd wordt gesteld. Zorg daarom voor een campagne die mensen bewust maakt van de symptomen van lipoedeem. 

Onze campagne:

Op de website van de kliniek hebben wij een zelftest geplaatst waar patiënten in 4 korte vragen duidelijkheid kunnen krijgen of ze lipoedeem zouden kunnen hebben. De zelftest is via social media gepromoot. Heel gericht zijn de symtomen zoals de extra dikke benen onder de aandacht gebracht.

Het resultaat:

In korte tijd hebben ruim 19.000 mensen de zelftest ingevuld. Meer dan 16.000 mensen zijn daarna de informatiepagina gaan lezen. Ruim 100 personen hebben daarna een afspraak gemaakt op het spreekuur voor een diagnose. De zelftest is hier te vinden: ZELFTEST

Wilt u ook zo'n succesvolle campagne? Maak dan een afspraak op telefoonnummer 010-4660272


logo Bokbierfestival

Ook in 2016 zal Eudokia Internet & Design weer de communicatie voor het grootste bierfestival in Nederland verzorgen. Traditioneel begint het communicatieproject voor het PINT Bokbierfestival met een ontwerp voor een nieuw logo. Na 39 jaar zijn de bedrukte glazen en t-shirts met elk jaar een uniek logo echte collector's items geworden. Het logo voor dit jaar ziet er zo uit:

 

Na de keuze voor een logo gaan we aan de slag met promotiemateriaal om de brouwerijen warm te maken voor deelname aan het festival. Tegelijkertijd gaan we via social media de bezoekers alvast informeren over de data van het nieuwe festival. Vanaf september krijgen we het echt druk. Posters, boekjes, borden, uitnodigingen, persberichten en nog veel meer items moeten gemaakt worden. Daarnaast verzorgen wij ook de inhoud op de grote schermen in de grote zalen van de Beurs van Berlage. Wij zijn het hele weekend aanwezig tijdens het festival dus wellicht tot in oktober in Amsterdam.

Wil je meer weten over de diensten van Eudokia Internet & Design? Bel gerust telefoonnummer 010-4660272